Udostępniając dane osobowe (dalej: DO) przyjmujecie Państwo do wiadomości i akceptujecie poniżej wskazane zapisy:
administratorem udostępnianych DO jest:
MASTELA WAŁECKI I PARTNERZY KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH SP. P.
z siedzibą w Krakowie przy ul. Urzędniczej 26/1 (30-051 Kraków),
KRS: 0000365365, NIP: 6762428142 (dalej: Kancelaria), email: biuro@kancelaria.biz.pl
zakres udostępnionych przez Państwa DO, które chcemy pozyskać jest bezpośrednio związany z rodzajem sprawy, w zakresie której świadczona będzie na Państwa rzecz pomoc prawna; pozostałe DO, których podania nie wymagamy, a które nam udostępniacie przetwarzamy na podstawie Państwa decyzji, którą podejmujecie udostępniając te dodatkowe informacje.
wszelkie kwestie związane z DO, a zwłaszcza wszelkie pytania, żądania, wnioski i roszczenia należy zgłaszać osobiście, za pośrednictwem przesyłki listownej lub maila;
udostępnione przez Państwa DO:
przetwarzane są zgodnie z zapisami RODO2, mając na uwadze charakter świadczonej pomocy prawnej oraz fakt, że radcy prawni zobowiązani są na mocy przepisów prawa do zachowania tajemnicy zawodowej oraz szczególnej dbałości o poufność danych3;
przetwarzane są w celu:
świadczenia na Państwa rzecz przez współpracujących z Kancelarią radców prawnych odpłatnej pomocy prawnej – do czasu zakończenia świadczenia usług albo wypowiedzenia pełnomocnictwa albo upływu terminów wynikających z przepisów prawa regulujących kwestię przechowywania dokumentacji prowadzonej na Państwa rzecz sprawy;
spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa regulujących kwestię Państwa współpracy z Kancelarią, w tym w zakresie rozliczenia świadczonej usługi – do czasu wynikającego z rzeczonych przepisów;
ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń w zakresie Państwa współpracy z Kancelarią – przez okres do upływu czasu przedawnienia rzeczonych roszczeń;
udostępnienie DO jest dobrowolne, jednak brak ich udostępnienia skutkuje brakiem możliwości realizacji wskazanych powyżej celów;
odbiorcami udostępnionych DO będzie Kancelaria oraz podmioty współpracujące z nami w zakresie świadczonych przez nas usług (np. współpracownicy, dostawcy usług IT takich jak hosting, programy służące do ewidencji prowadzonych sprawy, biuro rachunkowe, informatycy, organy wymiaru sprawiedliwości, przeciwnicy procesowi);
posiadacie Państwo prawo (z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych przepisami prawa)do: żądania od Kancelarii dostępu, przenoszenia, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzani DO, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
jeżeli jakiekolwiek Państwa DO byłyby przetwarzane na podstawie zgody, zgoda taka zawsze jest dobrowolna i macie Państwo prawo do cofnięcia jej w dowolnym momencie (z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych prawem). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Jednocześnie informujemy, że:
w sytuacji naruszenia przez Kancelarię przepisów dotyczących ochrony DO posiadacie Państwo prawo m.in. wniesienia skargi do organu nadzorczego (https://uodo.gov.pl/);
nie przekazujemy Państwa DO poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj więcej informacji
POLITYKA PLIKÓW COOKIES
Dla Państwa wygody strona internetowa naszej Kancelarii (dalej: Strona) używa plików cookies oraz innych podobnych technologii stosowanych w tym samym co cookies celu, do których w takim samym stopniu odnoszą się informacje wskazane poniżej.
CZYM SĄ PLIKI COOKIES?
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na Państwa komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
W JAKIM CELU WYKORZYSTUJEMY PLIKI COOKIES?
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
• dostosowania zawartości stron serwisu internetowego do preferencji użytkownika
oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych - w szczególności pliki te pozwalają
rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić
stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
• tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy
serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i
zawartości,
• utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki
której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i
hasła.
JAKIEGO RODZAJE PLIKÓW COOKIES SĄ WYKORZYSTYWANE PODCZAS KORZYSTANIE ZE STRONY?
Wykorzystujemy niżej wskazane pliki cookies:
• "niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach
serwisu internetowego, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług
wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu,
• pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do
wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu,
• pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron
internetowych serwisu,
• "funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez
użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego
języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony
internetowej itp.,
• "reklamowe" pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści
reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
WYŁĄCZENIE PLIKÓW COOKIES
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu internetowego. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
JAK WYŁĄCZYĆ PLIKI COOKIE W PRZEGLĄDARCE?
Celem wyłączenia lub modyfikacji ustawień w zakresie zapisywania plików cookies
odsyłamy do instrukcji zawartych przez poszczególnych operatorów wskazanych poniżej
przeglądarek internetowych:
• Przeglądarka Opera
• Przeglądarka Firefox
• Przeglądarka Chrome
• Przeglądarka Internet Explorer
• Przeglądarka Safari
W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo. W tym miejscu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie”.
REGULAMIN SERWISU
Przedstawiamy Państwu dokument mający na celu wyjaśnienie zasad działania Strony internetowej (dalej: Strona), na której mamy przyjemność Państwa gościć. Jako praktycy prawa przykładamy ogromną wagę, by stosowane przez nas praktyki i nasze działania były dla Państwa przejrzyste dlatego zachęcamy do zapoznania się z poniżej zaprezentowanym dokumentem.
Wyjaśnia on szereg istotnych kwestii dotyczących (m.in.):
Jeśli którykolwiek z zapisów jest dla Państwa niejasny lub budzi Państwa wątpliwość – zapraszamy do kontaktu: biuro@kancelaria.biz.pl. Strona jest często miejscem naszego pierwszego kontaktu z Państwem, stąd jesteśmy wdzięczni za wszelkie uwagi i sugestie, chcąc aby jakość naszych usług szła w parze z satysfakcją Klienta i właściwą atmosferą współpracy.
Spis treści
§1 Definicje
§2 Postanowienia ogólne
§3 Wymagania techniczne, transmisja danych i cyberbezpieczeństwo
§4 Dane osobowe
§5 Pliki Cookies
§6 Vicarius
§7 Odpowiedzialność kancelarii
§8 Postępowanie reklamacyjne
§9 Postanowienia końcowe
§1 DEFINICJE
Ilekroć w treści Regulaminu jest mowa o:
§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
§3 WYMAGANIA TECHNICZNE, TRANSMISJA DANYCH I CYBERBEZPIECZEŃSTWO
§4 DANE OSOBOWE
§5 PLIKI COOKIES
§6 VICARIUS
§7 ODPOWIEDZIALNOŚĆ KANCELARII
§8 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE